Handannnn Kızlar oğlum 7 aylık 4 ayından beri sürekli huzursuz hiç durmuyor uykuya geçişlerimiz çok zor sürekli ilgi oyalıcaksın anca öyle erkek bebekleri zor olur derlerdide inanmazdm
kuzey-21 Handannnn 6. Aya girdiğimizden beri öyleyiz en uslu zamanları 3-4-5 aylarıydı öğlene kadar uyuyorduk ne güzel 😂 şimdi 8. Buçuk aylığız mahvoldum ya 😂
Ysg0 Handannnn kalın giydir annesi bir de rüzgarlık falan varsa onu tak bebek arabasına rahat edersin. Bebekler akşam 5 gibi strese girermiş o yüzden dışarı çıkarın diye öneriyorlar ☺️
Elifffmelisi Ahhh amm benmde 6 buçuk aylık kızım var bnmkide huysuz geceleri gündüzleri yanından ayrılmadan ağlıyor karşı koltuğa yer yaptım oyun oynasın diye biraz duruyor sonra hemen ağlıyor kucak istiyor birde gezdircen onunla oynucan hep
Handannnn kuzey-21 biraz daha büyüsün geçer dedikçe fena olmaya başladı sofra kuramaz olduk dağıtmasa kıyametler kopuyor
kuzey-21 Handannnn benm örümcekte peşimde geziyor dolabı açsam dolaba saldırıyor sofra kursam sofraya dalıyor yemek falan yiyemez olmuştuk salıncak aldım yine biraz rahatladım gibi hiç olmazsa yemeğimizi yiyebliyoruz eğer yemeği görürse salıncakta da durmuyor orası ayrı tabi herşeyi karıştırmak istiyor. Ve geceleri uykusuda azaldı sürekli ağlıyor büyüyünce galan geçmiyor bence temelli zor oluyor. Geçmesi için baya büyümeleri lazım
Handannnn kuzey-21 cevabınızı okumadan önce eşime salıncak alalım dedim demekki azda olda rahatlarım bizde öyleyiz yürüteçde heryeri dolanıyor sofraya dalıyor 🤦🏻♀️
kuzey-21 Handannnn size tavsiyem trendyolda 75 TL ye var ondan alın. Zaten çok çabuk sıkılıyorlar yani benm bebeğim öyle mesela. Salıncakta bile okdr uzun durmuyor ondan iniyor örümceğe biniyor sonra kucakta oyalıyorum yerde oyalıyorum falan. Yani fazla para vermeye gerek yok yorumlara bakarak almıştım gayetde iyi çıktı. Ben rahat rahat kahvaltı yapabiliyorumya ona seviniyorum vallahi 😂