Dmrcnn aslimutlu1 hot yaramaz bir cocuk gerçekten güzel şeyler yaptığında da yapıyor doge gbi ama dogeden daha sağlam diyebiliriz
aslimutlu1 Dmrcnn köpek coinleri sadece Elon pumpluyo .güven sıfır .proje sıfır .bakalım ya inşallah iyi şeyler olucak.
Dmrcnn Tosbikella aslımda değil bir kaç araştrma yaptığınız da hiç değil yapabilirsiniz zor değil sadece takip önemli mesela 30dan aldınız 45ecıkacaksa 40a stop koyuki bazen birden düşüş oluyor kaybınız olmasın dipten geri alım yapın bunları buradan anlatmak da biraz zor 😅 dediğim gbi twitter da güzel bilgiler analistler var onları takip edin 1haftada kavrayacaksınzdr
Tosbikella Dmrcnn ya şimdi ben aldım 30 dan diyelim 20 ye düştü sonra 50 çıktı param kalır mı kalmaz mı
Dmrcnn Tosbikella kalır paranız Yatrdığınız paraya göre kaybınız olur 30dan aldınız 20ye düştü satmadığınız sürece zararda sayılmazsınjz illakş cıkacak bir gün ama 30dan 20ye düşsse 50ye cıktığında yine aynı parayı kazanacaksınız 30da direkt 50ye cıktığımdada aynı parayı kazanacaksınjz
Biricikkk Deletedmom54554 ihaa nin geçmişte yaktığı canlar varmış riske girmemesi kaç lot düştü ki hedef iyi hedefe devam 🙂
Deletedmom54554 Tosbikella bu öyle birşey değil cnm saatleri var alım için ve 8,5 çalışıyor bitcoin gibi her saat değil
Dmrcnn aslimutlu1 elon shiba yok doge var ama artık elonun twetleride işe yaramıyor bence shiba ve doge vur kaç coinleri alt yapısı olmayan sağlam temeli olmayan hava coinleri bu tarz coini aldıysa basında bekleyip pumpta hemen al sat yapmak diğer coinlere göre bana bunlar daha cok kazandrdı tabi orası ayrı. Ama dün post sahibine de demiştim matic de bana iyi kazandrdı keşke hemen elimden cıkarmasaydım baya sağlam yükseldi
aslimutlu1 Dmrcnn o vur kaç arasında bizede vura bilirler ahhahahaah 😁😁😁 ben risk sevmiyorum o yüzden sabırla bekliyorum.zaten son boğa geliyor , satıp beklemeye koyulcam ayı da alicam dipten herşeyi .zaten bu borsa işinde çok sıkı takip etmek lazım.
Dmrcnn aslimutlu1 stop koyunca riske girmiyorsun ki bn sadece aç gözlü değilim bana yetecek tamam diyebileceğim yerde stop koyuyorm riske grmemiş oluyorm
Dmrcnn tontisbebegim btt hot dent win bunlar kardeş (bnm fikrim) coğu zaman hatta genellikle hot ile birlikte hareket ediyorlR ama son zamanlarda hot onlardan ayrılarak sağ kulvardan dört nala😂 btt nolur bilmyrm bakmadım araştrmadım ama henüz onun yükselmesinin vaktinin olmadığını düşünüyorum
Deletedmom54554 Biricikkk evet eşimde o çok tehlikeli dedi z😛😂ya çok meblağ değil 500 gibi birseydi bakalım ama hedef ötesi satarım ya oda düşer gibi
Dmrcnn aslimutlu1 ben cok evhamlıyım kendimi garantiye almam lazım ana param azalımca inanılmaz çöküyorum ahhahaha o yüzden stop benm canım 🤣
Biricikkk Deletedmom54554 tavan gidiyor üç gündür bn satmayı dusnmuyorm yeotek on gün tavan gitmişti.