Hayırlı akşamlar kızlar bugün bebegim 15 günlük oldu. 3 günlükken 20 değerle yoğun bakımda 3 gün mavi ışık aldık 9 degere düşünce taburcu olduk. 7 günlükken tekrar kan verdik değeri 12 cıktı doktor değeri güzel sıkıntı yok dedi. 14 günlükken tekrar kan verdik değeri 13 cıktı. Tröstlere bakıldı sıkıntı yok. Bu değer nasıl düşecek bebeğimin rengi hala sarı. Hem emziriyorum hem mama takviyesi yapıyorum. Sarılığın böyle uzaması bebeğime bir sıkıntı yaparmı korkuyorum