Kızlar merhaba, dogum yapalı uc gun oldu ve benegimin sarılıgı oldugunu söyledi doktor 13.3 derecede.Dünki ölcümünde 10 du derecesi yani yükselmis.Çok korkuyorum elimden geldiginde gogsumde tutmaya calisiyorum 30 dk kadar bebegi.Ama yetmiyor mu anlamadım,takviye olarak mama da veriyoruz ama vermemeli miyim? Bol
bol anne sutu diyor
doktor sadece baska da bi sey demiyor kac saat arayla emzirmem lazim? Evime yeteri kadar gunes girmediginden güneste de birakamiyorum.Moralim cok bozuk ne yapmalıyım 😔 lutfen bilgisi olanlar deneyimleyenler yardimci olabilir mi