Bebeğim 4 ay 19 günlük şu 3 gündür sürekli mıy mıy hiçbirşeyden memnun değil doğduğundan beri geceleri uyuyan çocuğum 3 gecedir ağlıyor ve geç uyuyor erkenden uyurdu hep tabi zamanla değişiyor ama neden öyle anlamadım sallıyorum ağlıyor oyun halısında oyuncaklarla oynatıyorum ağlıyor masallar dinletiyorum ağlıyor sadece kucakta susuyor gezince susuyor Kanguruyu takıp evin içinde geziyoruz bende çok küçük daha diye kucağımda fazla gezdirmek istemiyorum atak haftasındamıyız acaba yardım 😔