gamze2610 benim kızım kolik bir bebekti canım ne gece ne sabah uyumuyordu, 40. günden sonra sapsimlex gaz damlası ve biraz buyumesi ile rahatladık, fakat gece ve gündüzü ayırt etmeye yavaş yavaş başladıkları için gece uyumak sabah uyumamak normal onlar için, benim kızım sabah 2-3 saat bölük bölük uyuyor sonra 7 den sonra birdaha hiç uyumuyor ta ki gece 12 kadar sonrada sabaha kadar uyuyor mama için uyanıyor geri yatiyor bu şekilde olması gerekiyor zaten biz bile uyuyamazken onlardan 24 saat uyumallarini bekleyemeyiz annelik sabır işi, ben şükür ediyorum şuan o sabah 2-3 saat uykuyu dahil uyumasa gece uyuması benim için büyük bir mutluluk.