hulyaaa-123 11.5 aylık şuan gaz sorunumuz yok ama korkuyorum nedense sizde yiyen var mı sıkıntı olur mu
Kimkibu hulyaaa-123 şuan emzirmiyorum ama emzirirken doktorumuz hamileyken ne yediysen emzirirkende yiyebilirsin bebeğin onlara alışık demişti ben yemiştim acıkcası
tekboynuzluat hulyaaa-123 yiyebilirsin ben doğumdan sonra yemiştim ki sende bebişin ayı baya var. Eğer çok korkuyorsan yinede etsiz yapacaksan içine biraz şeker at gazı alıyor