K1234 Kızlar 23 gün önce doğum yaptım ilk 10 gün kanamam oldu sonra hiç olmadı.suan sarı akıntıya benzer sıvı geliyor normal mi 40 gün olması gerekmiyor muydu
Wanderlust K1234 tabi ki normal her bunye farklidir endise etmeyin 40 gun lohusa denmesi sadece kanamadan dolayi degil rahmin kendini toparlamasi 40 gun surdugu icin deniyor
Grace22 K1234 benimde 10 gün falan sürdü normalmiş her bünye farklı oluyor hatta 40 im bitince hemen adet görmeye bile başladım halbuki emziren anne uzun süre adet olmaz bile dendi ama bünye meselesi herkesin farklı farklı
Kimkibu K1234 normal benimde öyle olmuştu sezaryen dogum yaptım ondanmı bilmiyorum ama hic öyle çok aşırıda olmadı hemen gecti bitti günlük ped kullanmıstım bir haftadan sonra o derece azdı
minmin-hanim K1234 genelde sezeryan doğumlarda doktor rahimi iyice temizlediği için kanama daha az olur normal doğumu bilemedim