Clouds Merhabalar, bebek odasının nem miktarı ve sıcaklığı kaç olmalı, nem cihazı öneriniz varmıdır? Sıcak buhar mı soğuk buhar mı? Kullanıp düzenli takip edenler yorumlarınızı alabilir miyim? Farkı gördünüzmü?
Gmze1998 Clouds Termometre yeterli 21 22 kızım 2 yaşında ama yenidoğan ise 23 24 nem yüzde 50 yüzde 60 kafi bizim olduğum yer nemli bunun hakkında bnde post açmıştım doğalgazlı evde petek sulugu yeterli dediler bana buhar makinesi bakteri uretiyormus zamanla güneş oluncada azcik havalandırın evi okur biter
[silindi] Clouds nem %40 ile %50 arasında olmalı. Oda sıcaklığı 20-22 diyorlar ama bence o sıcaklık düşük o yüzden hep 24 derecede kalıyor. Nemlendirici olarak e bebeğin kendi sitesindeki tüm nemlendiricileri öneririm kötü ürün satmıyorlar bir bakın fiyatınıza göre.
eceunverkanra Clouds Wewell kullaniyoruz gecen sene almistik cok memnunum. Su an oglum hasta mesela buhar makinasini calistiriyorum bariz daha rahat ediyor. Weweel’in genel olarak aldigim butun urunlerinden memnunum siz de bu markaya bakabilirsiniz😌
ipekkizz Clouds Nem oranı %50 kızımın odasının. Cihaz olarak xiaomi kullanıyorum fiyatı uygun kendisi minik ama cok güzel. Weewell in soguk buhar üfleyici makinasını kullanıyorum içine nane yagı damlatarak. Yatmadan 1-2 saat önce acıyorum onuda.
Clouds Gmze1998 bende peteğe plastik kaplar ile su koydum, odanın nemi 49 derece, buhar makinası almayıda düşünüyordum kışın illaki kuruyor burun tıkanıklığı oluyor sürekli. Weewel buhar makinasını kullanıyorlar genellikle ama bilemedim 🤷♀️
Gmze1998 Clouds evet eşimde onu alacaktı biz izmirdeyim olduğunuz yer kuruysa alın derim hep sorduklarim petek sukugu yetiyor İzmir’e dediler Bu ara kızım 2 yaşında bebeğiniz küçükse buhar makinesi gerekiyor burnun tikaniklgi çok oluyor bebekken
Clouds Yldrm3105 yaa, hangi model aldınız, sıcak buhar mı soğuk buhar mı? Günde ne kadar süre çalıştırıyorsunuz?
Yldrm3105 Clouds weewell WHC714 soğuk buhar kullanıyorum. Birde Xiaomi nem ölçer aldım ikisi de aynı odada şuan için. Nemi oradan takip ederek kullanıyorum makineyi. Genellikle bebeğimde tikanmalar gece olduğu için akşamları çalıştırıyorum faydasını da gördüm