[silindi] bende dikiş aldırmadım yoktu ama zaten doğum yaptığınızda hastaneden çıkarken doktor şu tarihte gel dikiş alacam ya da kontrole gel filan demiş olması gerekiyor ya da elinize bi kağıt verilmedi mi ameliyatınızla ilgili oraya yazmış olabilirler