Yok arkadaş ne yapsam olmuyor canım o kadar sıkılıyor ki biliyorum bir çok anne bu konudan muzdarip ama bi bebek hiç mi birşey yemez ya çıldıracam
1 yaş 25 günlüğüz yani artık kase kase yemesi lazım ama yok iki kaşık yiyor üçüncü kaşığı istemiyor önüne koyuyorum yesin diye blw uyguluyorum yok yapmadığım tarif kalmadı ama bir türlü kızım yemek yemeği sevemedi.. yesin diye aç bırakıyorum o sırada eline pankekler falan veriyorum çorbalar yapıyorum yemiyor. Bizimle aynı sofraya oturtuyorum karşısında ballandıra ballandıra yiyoruz ki özensin Yesin yok..ama devam sütü verince içiyor
ne yapacam ben arkadaşlar ne olur bana akıl verin.. bu Arada kan değerlerimiz güzel geldi..