Bebegim 7 aylık günlük yapıyorum yigeceklerini fakat bazen hepsi bitmiyor evde kavanoz mama yapıp dolaba atsam hazır dursa nasıl olur kızlar sağlıklı olur mu mesela avokado çok çabuk bozuluyor ve hepsini birden yiyemiyor yarısını kavonaxa koysam diğer gün yada iki gün. Sonra yedirsem diyorum
Birde evde kavanoz mama nasıl yaparım havuç , patates vs yapıp dolaba Atan varmı ? Yoksa günlük mü yapıyorsunuz