ilkgozagrimmmm Kızlar merhaba sürekli hasta olmaya başladı kaç aydır. Alerjiye gittik. Bağışıklık içinde bakıldı düşük çıkmış. Bir ay sonra tekrar bakılacak. Nedir bilgisi olan varmı ?
ilkgozagrimmmm tugbahy6 14 aylık. Ne verebilirim. Kan ve d vitamini devam ediyoruz. Onun dışında yediklerinden ve emiyor
Deletedmom5284 ilkgozagrimmmm başka takviye kullandınız mı şimdiye kadar? Benim kızımında bağışıklığı düşük doğumdan beri probiyotik kullanıyoruz
Momm12 Bağışıklık değeri düsük demek çabuk hasta olabilir demek mesela grip vs gibi hemen kapabilir benimde bünyem öyle hemen hasta olurum ama bağışıklık sistemini güçlendirecek gıdalar tüketir ilerde daha iyi olur insallah geçmiş olsun
ilkgozagrimmmm Momm12 bende sordum takviye kullansam iyileşse diye. Hayır vücut kendi toparlanması lazım dedi üzüldüm açıkçası ilk kez duyuncada bilemedim
ilkgozagrimmmm Deletedmom5284 biz çok sık hastalanınca alerjiye gönderdiler. Ordada tahlilde düşük çıkmış ilk kez öğrendik ve 1 ay sonra tekrar bakılacak dedi. O yüzden hiçbirşey kullanmadık. Sizinde tahlil mi yapıldı geçmiş olsun
Deletedmom5284 ilkgozagrimmmm bize tahlil yapalı çok oldu canım 4 aylık falandı şimdi 15 aylık, ben bağışıklık için önemli diye probiyotik kullanmayı bırakmadım, tekrar baktırmadık ama
ilkgozagrimmmm Deletedmom5284 hep kullandığınız bir marka varmı ? Bende onu alayım diğer tahlile kadar düzelir inşallah.Yine düşük çıkarsa başka birşey mi sebep diye araştırılacak dedi
Deletedmom5284 ilkgozagrimmmm evet canım nbl probiyotik kullanıyorum, çinkoda çok önemli onuda zinco markası alıyorum, başka bir sebebi yoktur bence meraklanma
ilkgozagrimmmm Deletedmom5284 inşallah canım bende hemen başlayacağım. Bizimki biraz iştahsız bir bebek. Ne güzel tavuk , et yiyordu şimdi onları hep çıkarıyor ağzından
Deletedmom5284 ilkgozagrimmmm zamanla huy değişiyorlar malesef benim kızda hasta şimdi çok iştahsız ☹️ zeytinyağında sarımsak bekletip onu içiriyorum çok faydalı sizde yapın
ilkgozagrimmmm Deletedmom5284 ben ezip ayağına koydum. Az mı sarımsak koyacağım fayda ediyor mu içirmedim hiç. Bu arada sizede geçmiş olsun çok
Deletedmom5284 ilkgozagrimmmm 10-15 diş sarımsağı ezip 1 bardak zeytinyağına atıyorum onu günde 1-2 tatlı kaşığı içiriyorum canım, sizede çok geçmiş olsun inşallah