sonsuz17 ayağında denemeden almanı pek tavsiye etmem canım kalıpları değişiyor ve bana baya ağır geliyor bu ayakkabılar yaşı küçük ise ilk kez giyecekse yürümesini etkileyebilir süslü olmaları göze hitap ediyor ewet biz anneler çok beğeniyoruz ama ayak sağlığı için öncelik hafif olması ayağın anatomik yapısına uygun olsun
7 8 yaşına geldiğinde bir kere aldım bende hevesle ama ayağımı acıtıyor diye giyemedi vicco bu konuda baya iyi 🙈🤗