Bebegim 1 buçuk aylık sarılık atlattık çok şükür geçti sadece emiyor 1 ayda 1 kilodan fazlada kilo aldı kilo alımı iyi ama ben uyandırmadan acıktıgı için uyanıp ağlamıyor anca 4-5 saat sonra bi kere uyuya kalmışım ozaman ağladı ben uyandırıp emzirincede 8-10 dk emiyor doktorların dedigi gibi 30 dk emdigini hiç görmedim 10 dk 15 anca 2-3 saatte bezide büyük günde 2 küçük 3-4 kere yapıyor ama neden kendi uyanmıyor ve neden az emiyor canımı sıkıyor bu durum