[silindi] Selam kızlar, Bugün 1 yaş kontorulumz vardı doktor balık yağına baslamami söyledi. Aslinda balık yediriyorum kızımın gelisiminede iyi dedi. Hem balik yedirip hem balik yagi kullananlar var mi eski postlara baktım kimisi hic kullanmiyoruz demiş