Buglem29 canım benım bebeğim 2.5 aylıkken başladı oturma isteği bende kucagımda oturur pozısyonda tuttum suan 5 aylık desteksiz oturuyor. O senin bebeğinin isteğine bağlı doktoruna da danışman gerekir. Ben sorduğumda kucağında kısa kısa oturur pozisyonda tut demişti. Zaman geçtikçe süreler uzamaya başladı sonradan hep oturmak istedi