Ecz_busra21 22 günlük bebeğim. Kanguruyu ne zaman almak gerekir ? Kullanışlılığı nasıl , kesinlikle gerekli bir ürün müdür ?
Belkiss Ecz_busra21 benimde 45günlük bebeğim var kucağımdan inmiyor sürekli kucakta olduğu için ihtiyac duyuyorum bence ilk zamanlar değilde bi kaç aylık olunca alınmalı
Tugba07eylul Ecz_busra21 ben sling siparıs ettim kanguru da bacakları ayrıldığı icin pek ısınamadım sling te yatıradabiliyorsun
melekdag Ecz_busra21 3 aylıktan itibaren kullanılıyor . Ama bazılarında yeni doğan aparatı oluyor onunla doğumdan itibaren kullanabiliyorsunuz . Bence güzel bişe evde yürüyüşe giderken felan kullanılır tabi ağırlaştıkça zor olur ama bence yine de güzel benim işini gördü .
Ecz_busra21 Belkiss devamlı kucağımda ve uyuyor yatağına bırakıyorum uyanıyor , nasıl bir kısır döngü içerisindeyim yorulduk
DaisyMom Ecz_busra21 o zamanlar basladim kullanmaya.Tabiki yenidogan aparatiyla beraber kullanabiliriz.Onun disinda 4 ayindan sonra aparatsiz kullanabilirsiniz.Ben cok memnun kaldim her yere gidebildim rahat bir sekilde
Nihal42 Ecz_busra21 ya bende kanguru aldım 43 günlük bebeğim ama içine koyunca ağlıyor. Neden ağlıyor anlamıyorum. Aldığım kanguru 0-36 ay için
Tugba07eylul Ecz_busra21 İnstagram H.bsling den aldım Halkalı olandan ama daha gelmedi memnun kalırsam yazarım size bi kaç gün sonra gelecek sanırım 13 kg kadar taşıyor