Ikra_Kusum092020 Arkadaşlar kimyasal gebelik geçirdim çok yeni daha .kimyasal gebelikten sorna hamile kapan oldu mu ne kadar süre sonra oldu
Fata2014 Ikra_Kusum092020 bende 2 kez geçirdim sonra oluruna bıraktık herşeyi kendiliğinden oldu çok şükür🤗
Kubra5657 Ikra_Kusum092020 kimyasal gebelik geçirdim bende kanamam bittikten 28. Gün oğluma hamile olduğumu öğrendim düşüğün arkası tez olurmus derlerya hep ben onu yaşadım Allah gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻🌹
Mrym3 Ikra_Kusum092020 Bende gecen sene geçirdim ve bidaha adet olmadan hamile kaldığımı öğrendim hemen. Suan 7.5 aylığız 🤩
Ikra_Kusum092020 Asilahmet hem de testte hemde kanda pozitif çıkıyor ama kese görülmüyor beta hcg düşüyor sorna adet olarak sonlanıyor gebelik
Kubra5657 Ikra_Kusum092020 Allah razı olsun canım 2 yaşında ablası hamdolsun inşallah Rabbim sizede istiyorsanız nasip etsin
EmineB10 Ikra_Kusum092020 ben ikinci çocuktan sonra geçirdim sonraki ay hemen hamile kaldım beklemiyorduk sürpriz oldu.
Ikra_Kusum092020 Kubra5657 ya maşaşaşh Allah bağışlasın sağlıkla büyüsün inaşaşh Aminn canım evlat istenmez mi hiç rabbim hayırlısıyla nasip eder inaşşalh 🌸
Kubra5657 Ikra_Kusum092020 Allah razı olsun gülüm Rabbimm sizede gönlünüze göre hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah canım hiç korunmayn inşallah tez vakitte hayırlı haberi alırsınız 🤲🏻🤲🏻❤️