simgesell Merhaba anneler doğum parası ve süt parası ayrı sanırım süt parası diye birşey duydum var mı alan ? Şartları nedir
LavininAnnesii simgesell ben aldım ptt den 300 tl. Ama eşim nereye başvurdu nasıl oldu bilmiyorum. Doğumdan 1 ay sonra yattı
Annekuzusu7 simgesell süt parası eşiniz sigortalıysa onun hesabına yatıyor doğum parası ptt ye sizin adınıza yatıyor
Beyza_momss simgesell Ankarada yasıyorum 280 lira bı aldı eşim bensiz vermişler süt parası imiş bide 400 lira veriliyormuş burda eşimin yengesi almış benden önce doğum yapmıştı doğum parası çeyrek yerine 400 lira veriliyomus ona benim başvurmam lazımmış daha basvurmadim ama
Mused Süt parasını doğum yaptığınız hastanede hemşireler söylerler tcnizi alırlar 1 hafta sonra doğum belgesi cikiyo onu ordan alırken 233 tl süt parası getirir sonra ssk dan doğum belgesi ile basvurcaksiniz kizlae
Umutsinem Süt parası sigortalı olan annelere veriliyor doğumdan 1 hafta sonra alabiliyorsunuz e devlette iban bilginiz kayıtlıysa direkt hesabınıza yatıyor eğer değilse ptt den alıyorsunuz. 232 tl yatıyor
Emirinannesiiiiiiii Umutsinem benim eşime yatmıştı süt parası SSK var. Doğum parası için nereye başvuruyoruz?
Annekuzusu7 simgesell bizimki de yatmamıştı eşim aramıştı 153 yada 183 tam hatırlamıyorum yanlış olmasın aile ve sosyal politikalar bakanlığını
Beyza_momss Tinymom Yok gitmisti ama nereye bilmiyorum sormadım o ara hiç hemen vermişlerdi ama gittiği gün diğerini benim adıma yatiriyolarmis benim başvurmam gerekmiş 40 gün icinde bide eğer ihtiyacın varsa belediye battaniye bez hastane çıkışı vs olan bı paket veriyomus biz almadık onu