Diana07 ben doğduğundan beri dalin kullanıyorum alakası olduğunu hiç sanmıyorum küçükken annem bana da dalin kullanırdı kendim de onla büyüdüm saçlarım gürdür. Sert yapıyo diyenler var kendi saçımı yıkasam onu bile yumuşak yapıyo ,saç yapısı serttir. Göz yakıyo diyen var ben yıllardır yüzümü dalinle yıkar makyajımı onunla çıkarırım şişelerce bitirdim bir kez gözümün yandığını hatırlamıyorum…