Dedikoduablasi Dygudfne tabiki 4 çocuğum var 2 si büyük 1 i 1.5 yaşında biri 1 aylık şuan çok da yoğun tempolu iş hayatım var bazen hiç eve gidemediğim de oluyor çalışmak insanın doğasında vardır 🙃
HaLe31 Dygudfne benimki de uzayacak malesef 1-2 ayım kaldı böyle uzayacak olması bile tedirgin ediyor beni, allahtan evim çok yakın çıkınca 10-15 dkkada evdeyim tek sevindiğim durum o