Glsm-253 Arkadaşlar oğlum 1 yaşında el ayak hastalığı oldu yüksek ateş diye götürdüm. Bi karışım falan verdi doktor bulaşıcı bişeymiş sanırım. Geçiren bilgisi olan var mı ne yapmak gerekiyor 😞