Kızlar bugün kızımın 2. Ay aşısını yaptırdım. Yaptırdıktan 5 saat sonra ağlama atakları başladı. Önceden böyle değildi aşıya bağlıyorum. Sizinde başınıza geldimi ne kadar süre zarfında gecti. Bu arada kulagimada geliyor kimileri bu aşıları hiç yaptirmiyormus siz ne düşünüyorsunuz.