Ecrinn95 bende yaşadım yanı durumu yanımda kimsem yoktu eşim sabah gidip gece geliyo Du işinden dolayı bir başımaydım hep. Gece saat üç e kadar uyumazdı kucağımda gezdirirzim hep. Bir gün dedim ki içimden fırlatıp Atacam şimdi bi suss artık. Sonra ağladım halen kızıyorum kendime halen vicdan azabı duyuyorum. Gerçekten lohusalık çok zor Allah yardımcınız olsun ama hepsi geçiyor merak etmeyin