Anneler 3 aylık oğlum bi kaç günde bir tuvaletini yapabiliyor ama sürekli ıkınma halinde zorluyor gibi. Gazınıda cıkartıyor aslında…
3 günde tuvaletini yapması normal diyorlar ama bazen sorun oluşturabilirmiş bu durum. Bebekler için olan rezene ve papatya cayını cok öneren var. Sizlerden kullanan oldumu kullandıysanız günde ne kadar veriyorsunuz faydası oluyormu