Durununannesi_ Bebeğim 3,5 aylık ve bugün akşam 3,5 saat ağladı. Gazı mı var, diş mi çıkarıyor bilemedik. Aç ise memeyi de almadı. Gündüz emiyordu ne güzel... Akşam ne oldu çözemedik. Devamlı dişiyle bir şeyleri ısırmak istiyordu.
Canimkizlarim_2109 Durununannesi_ 3.ayin bitişine doğru oluyor canım bnde çektim 1 hafta bide bnim ikiz çok agladilar geçer inşallah
Alparslantugba Durununannesi_ Sanirim sizde atak haftasindasiniz ayni durum bizde de var tam gaz olayimiz bitti derken simdi de ataklar basladi sırti yere degmesin kiyametler kopuyo 😣
Damlatlas Alparslantugba anaamm 🤭😅bizdede durum farksiz demek buyuzdenmis.oglum3ay 11gunluk.2gundur canimi okuyor.nereye yatirsam basbas bagiriyor.kiyameti kopariyor.bizim hâla gaz olayi bitmedi😞birde o var arada onada bagiriyor sanci giriyor.Bu gun en kotusuydu bir turlu ne oldugunu anlayamadim.sicaktanmi agliyor diye soydum.mama yemiyor az yiyor.Eller agizdan hic cikmiyor.yalanci emzigi eliyle agzindan cikartip yerine ellerini sokuyor sürekli.😌🤦🏼♀️Hic bisey istemiyor.dediginiz gibi sirti biryere deymeyecek🤔🙄ne yemek yiyebildim ne is yapdim.butungun onunla ugrastik.bu saat oldu sükür uyudu da bnde yatacam😞😅
Alparslantugba Damlatlas Kız resmen bizi anlatmişsin😂😂 ayni seyleri yasiyoruz insallah cabucak atlatiriz 😀