Ah ah.bizimki de aynı. Tam 40. Dkda uyku döngüsünde uyanıyor. Bazen basinda bekliyorum kıpırdarsa salliyim diye. Geri dalmasi için 15 20 dk sallıyorum. Besigimzi derinliği olan sallanir besik üzerini örtüyle kapatıyorum. O şekilde dalıyor bazen de 40 dkda kalkıyor. 40da kalkarsa huysuz mızmız oluyor. Uyanınca hemen almayın belki uzar uykusu