Cancancan Ervaeneserpil benim bebeğim de pişik çok oluyordu bezden mi ıslak mendilden mi anlayamadım şuan ıslak mendil kullanmayı bıraktım her alt değiştiğimde yıkıyorum poposunu baya düzeldi.