HtcCht Kızlar, kızıma polar kumaştan uyku tulumu dikmek istiyorum fakat emin olamadım terletir mi terletmez mi odasi kuzey cephesinde kalorifer açıyoruz ama yinede üşür diye korkuyorum. Polar uyku tulumu kullanan var mı önerir misiniz?
Oykuaygun HtcCht kalorifer varsa polar uyku tulumu biraz fazla değil mi? Ben klima açıyorum gece 24 derecede üstüne uzun kollu çıtçıtlı altına da pijama giydiriyorum çorap giydirmiyorum
NefesMaviDeniz HtcCht Polar çok terletir. Biz yetişkinler bile polar giydiğimiz de terliyoruz. Pamuklu kalın kumaş tercih edebilirsiniz. Ebebek te satılan 1,5 togluk uyku tulumlarına bir bakın o tarz kumaşlardan mesela
Babybloom HtcCht cartersın polarlarını kullanıyorum ben çok memnunum. Kumaşı çok sentetik bir maddeden almazsanız sorun olmaz bence rerletmez
HtcCht Oykuaygun kaloriferleri acik ama yinede odasi 24 derece olamaz yani oda çok soğuk oluyor 21 derece ancak 🤭
HtcCht NefesMaviDeniz lc waikiki den siparis vericem de, o da 1.6 tog olması lazımdı. Hani kirlenince bir tane daha olsun diye polar kumaştan bu tulum düşünmüştüm..