Sudetunaaa Kizlar bebeğim 35 haftalık erken doğdu bugün 41 günlük olduk sürekli uyuyor emzirmeye bile zor kaldırıyorum hep uyuyor hiç uyanık durmuyor normal mi ya endişeleniyorum ayın 4 ünde doktoruna randevum var sormak istedim size
BelisMelis411 Sudetunaaa bıberonla mama yada kendi sütünüzü veriyormusunuz ? Bizim bebegımızde dogdugunda yogun bakımdaydı ve kendim sağıp veriyordum 100ml kadar verdiğimizde oldu içiyor diye megerse cok gelıyormuş yogun bakımdan cıktıgında ıse bende emzırmek ıcın uyandıramamıştım hiç. O yuzden sordum da
laren190 Sudetunaaa benim kızım gece uyuyor bezini değiştirmek için 2 kere kalkıyrm ama gündüz yarım saat uyursa seviniyrm 38 günlüğü bizde
Sudetunaaa 113998 insan korkuyor hiç ağlamıyor da sadece canı yandığında ağlıyor aşısında vs ağladı geceleri de hep uyuyor
Sudetunaaa BelisMelis411 canım emziriyorum kaldırıp 2 saatte bir ama bazen emdiği halde aranıyor böyle ık ık diye ben yine emziriyorum emerken zaten uykulu halde gazını çıkarıyorum yine uyuyor iki gündür sütlerim az geliyor göğüslerim yumuşak sağdım 10 ml bile cikmadı göğüslerimden bende ek olarak Aptamil 1 numara verdim 30 Cc kadar emzirdikten sonra acaba cok beslenmekten mi olıyor
BelisMelis411 Sudetunaaa onu hiç bilemiyorum ama eğer sütüm az diyosan bu e bebekte lactamil anne sütü için kutuda mama gibi bişey var ben ondan içtim 3 kutu kadar cok iyi geliyor süt yapıyor gerçektende benımkıde ne zaman ısterse verıyorum acaba doymuyormu dıyorum her dk versem her dk alacak bende anlamış değilim başkada birşey gelmedi aklıma
Oznurunannesi Sudetunaaa Benim tospikte öyleydi sarilik vardi suan 43 gunluk birkac gundur uyumuyor 😊 Sutunu sagip biberona koyup uykusunda bile veriyorum.Rabbim saglikli huzurlu omurler versin evlatlara..
Lilababymom Sudetunaaa Bende 37 haftalık dogum yaptım 9 ay 10 günü dışarıda tamamladıktan sonra yavaş yavaş uykuları bozuldu sonra da hiç uyumaz oldu. Sarılık yoksa karnını doyurun siz de bol bol uyuyun yakjnda bu günleri arayacaksiniz. Ben de zor uyandiriyordum emzirmek için ama uyuyor diye sakın ihmal etmeyin. Kilo alımı cis kaka vs de yerindeyse sorun olmaz