Yarim_Kilo_Kiyma Elisa77ebru 1 yaşına girecez hiç vermedim. Kendiniz yapsanız evde daha sağlıklı olur
Zekimurendebizigorecekmi Elisa77ebru Çok şekerli ve katkı maddesi çok .. bence evde bisküvi yapıp verebirlieniz daha iyi olur
Mom4565 Elisa77ebru çok şeker var oarda tok da tutmuyor bebeginin midesine Yük başka birşey değil doktorunu dinle verme bence kendin yap evde öyle daha sağlıklı olur
Bulutbey Elisa77ebru 22 aylık oğluma hiç vermedim. Kendim çok severim ama 😅 ama kardeşlerim çocuklarına veriyorlardı. Bilmiyorum şu an bir kötü etkisini görmediler ama ilerisi için bir şey diyemiyorum.
Mom4565 Elisa77ebru 4 aylık şu an vermedin ama 6. Ayından sonra veririm oğluma da verdim 6 aydan sonra