Hanımlar merhaba. Bugün ilimde bulunan kurucusu Üstün DÖKMEN olan Küçük Şeyler Anaokulu ile bir görüşme yaptım. Kızımın okul, benim de işe dönme zamanımız geliyor. Acaba aranızda çocuğunu bu anaokuluna gönderen ya da okul hakkında fikri, bilgisi olanlar var mı? Çok araştırdım, konuştuğum hanımefendi beni çok rahatlattı çünkü 2 haftalık çok sıkıntılı bir okul deneyimimiz olmuştu. Nette de bazı durumlar dışında güzel şeyler yazıyor ama buradan birilerinin söyleyeceği şeyler benim için çok önemli. Şimdiden teşekkür ederim.