Merhaba kızlar. Kızım 25 aylık olcak. 2 yaşına kadar emzireceğime kendi kendime söz vermiştim. Artık kesmek istiyorum ve zamanı geçti bile zaten artık çok zorlanıyorum. Uyku düzensizliği,gece uyanmaları. Oturduğum an sürekli emmek istemesi vs. Çok bunaldım hem benim hem onun için kesmeye karar verdim artık lakin bu çok zorlu bir süreçmiş.😢 çocuğumu alışık olduğu birşeyden mahrum bırakıyor gibi hissediyorum ve çok ağlıyor tabiki😔 bir tek biz değiliz elbette bu süreci yaşayan ama ne bileyim çok duygusallaştım. Memede uyuyor genelde ve aşırı düşkün. Gündüz azaltarak kesmek istiyorum aslında bugün denemelere başladık ama çookk zorlanıyorum dudağını büzüyo ve aşırı ağlıyo birşeylerle oyalamaya çalışıyorum olmuyo bende dayanamıyorum onu öyle görünce maalesef😥 Neler yapabilirim anneler acı falan sürdüm ama fayda etmedi. Neler önerirsiniz psikolojikman da nasıl aşıcam bu durumu yardımcı olur musunuz ☺