Doktorumuz %80 persentil dedi ilk bebeğim çok bir şey bilmiyorum kilosu iyi olduğu için önümüzdeki haftalardan itibaren yoğurt vermemi istedi. 3 gün ver alerjisi var mı bakalım dedi. Nasıl vericem yoğurdu mama sandalyesine bırakayım elini batırıp kendi mi yesin kaşıkla mı yesin deneyimli anneler lütfen akıl verin