Beren merhaba, benim kızımda da anne karnında böbrek büyümesi vardı. Doğduktan sonra küçülmeye başladı ama bizde 2 ay largopen kullandık 1 cc sonrasında enfeksiyon çıktı. 10 gün daha başka bir antibiyotik kullandık. Allah a şükür enfksiyon bitti. Şu an antibiyotik kullanmıyoruz. Sizinde mi doğuştan ?