Kızlar 3,5 aylık bebeğim var 2gün ateşini düşüremedik hastaneye geldim kan ve idrarda enfeksiyon çıktı yatış dediler hemen serumdan direk veriyorlar ilacı bebeğim daha çok küçük 4-10gün yatabilir diyorlar ve bir oğlum var dışarda aklım hep onda bakan bar ama ben doğumdan çıkınca bile ayrı kalmayım diye ımzalayıp çıkış yapmıştım kendimi yorgun ve yetemiyormuş gibi hissediyorum böyle kanda enfeksiyon yaşayan varmı nasıl geçer bu günler biraz kafamda dolu okuduysanız teşekkürler😔😔😔😔😔