Deletedmom5284 Danerys ben hiç alıştırmama taraftarıyım benim kızım 15 aylık işitme engelli ve bütün doktorları öğretmenleri asla tv onaylamıyor kesinlikle izlemeyecek diyorlar, tv izlemeyen çocukların beyni izleyen çocuklara göre %15 daha verimli olurmuş
Danerys Deletedmom5284 sizin durumunuz farklı o yüzden bilemiyorum tam. Bizimki akşamları baby tv izliyo ben sofrayı kuruncaya kadar. O kadarının zararlı olduğunu düşünmüyorum. Doktorlar tvnin karşısına çocuğu bırakıp gitmesin hiç kimse diye yasaklıyor. Aslında o doktorların çocukları evde bakıcıyla tv izleyerek büyüyor.
Deletedmom5284 Danerys Bilemiyorum canım hiç izletmemek daha doğru tabiki bende hem çalışıyorum hem tek başıma eşimle bakıyoruz mecburen zor oluyor birde çok hareketli artık
Doga_sever Gazel bende hic izletmedim. 23 aylik olana kadar. Simdi izletmeye basladim gercektende kelime haznesine katkisi oldu. Egitici videolarin. Ama zararli yanlari da varmis tabi uzmanlara gore. Ordaki hizli akan hayattan sonra gercek hayata adaptasyon sorunu oluyormus. Dikkat daginiklogi falan