Kızlar instagramda böyle bi hesap var bilmiyorm denk geleniniz oldu mu.tamamen bi sosyal sorumluluk sayfası . Doğuda yaşayan minilere sizin ya da yakınızın doğum günü icin pasta götürüyorlar. Hepimiz defalarca doğum günlerine katıldık pastlar yedik ancak tadını bile bilmeyen hiç doğum günü görmemiş çocuklar var. En batıdaki bir kişi dogunun en tepesinde bi köye pasta gönderebiliyor ve minileri sevindiriyor . Bunu gönüllü üniversitesi öğrencileri üsteliyor. Sayfa para kabul etmiyor . Sadece soyanın ücretini gönderiyorsunuz çok çok cuzi bi miktar . Üstelik parayı çocuklara pasta gittikten sonra fotoğraf paylaşımının ardından gönderiyorsunuz. Sayfayı bi kere inceleyin ne demek isteğimi anlayacaksınız. Ben kızımın ilk doğum günü icin düşünüyorum .pastanın üzerine iyi ki doğdun Nil teşekkür ederiz yazacaklar. Eminim kızım büyüdüğünde onun sayesinde pasta yemiş çocuklar olduğunu duyunca çok sevinecek . Hiç bir şey anlamıyor henüz varsın çocuklar sevinsin.