Happyyavrum kahvaltıda reçel ve kızartmaya yüklendim. İnstagramdan yuzde_yuz_vegan_tarifler var ordan bir iki kurabiye tarifim var her hafta mutlaka ya kek ya kurabiye yapıyorum canım abur cubur istedi mi onlara yükleniyorum. Züber markanın ürünleri vegan. Fıstık, fındık ezmesi tüketiyorum yine kahvaltı da. Kahveleri tatlandırmak için badem sütü aldım. Öyle böyle geçiyor işte günler alıştım artık. İyi olsun, yeterki emsin bebeğim