Doğduğu günden beri emzik için uğraşıyordum ama tutmuyordu aklınıza ne gelirse hepsini aldım avent Philips bibs wee chicco ama tutması takiiiiiii bu uyuca zaman emmesede emziği sürekli ağzına koyuyordum bir gün ağlama krizi geldi baktım wee nin emziği gördüm verdim önce öğülcedi elimle destek verdim azıcık tuttu o ara uyudu ve 5 dk emdi sonra bıraktı her uykuda verdim sürekli verdim pes etmedim vee emziğe alıştık şükür Allah’ıma 😂