sweetgirl9 Ben normal wee baby damaklı emzik kullanıyorum. Diş bozukluğu falan diyor da acaba doğru mu? Philips avent emzik mi almak gerekli?
2cocuk_1anne_ sweetgirl9 bende wee baby nin yuvarlak ulusunu kullanıyor kızım 7.ayda tuttu şuan 17 aylım olavak 2 haftaya dişinde bir bozukluk yok Ayrıca her emzik diş bozukluğu yapma ihtimali var Wee veya avent değişmiyor