Ogulcan 1995 canım marka marka değişiyor benim aldığım yeni doğan destekli 1 ay itibari ile kullandım
Lilababymom 1995 3 ay deniyor ama ben 5 e doğru başladım. Baslarda durmak istemedi sanırım daha erken başlayınca bu tarz sorunlar daha az yaşanıyor anlamaya başlayınca alışık olmadığı için sorun cikarabiliyorlar
bayankitapkurdu 1995 ben biraz beklemiştim kanguru İçin. Bacaklarını açmaya korkuyordum canı acır diye. Yanlış hatırlamıyorsam 5.ayda başladım. 18 aylık hala bazen takarım 🤗
Brcuozgr Bende onerileri bekliyim burda bizimkide 2ay 13 günlük kucagimdan inmiyor ne is ne yemek hic birsey yapamaz oldum… Sling sevmedi durmuyo acaba kanguruda durur mu emin olamıyorum
Se26es 1995 2 ayliktan beri kullaniyorum yenidogan aparatsiz zaten istemedi de o aparati . Her bebek farklidir diye dusunuyorum bebeginizi buna hazir goruyorsaniz o da sizde rahatsaniz kullanabilirsiniz bence .