tugberk_oguz Sezeryan doğum yaptım sagıp götürüyordum şırıngayla çocuk hastaneden çıkınca bıraktım sonra emmedi falan kaldı öyle 2 3 haftadır sağmıyorum tekrardan başlamak istiyorum Nasıl arttırabılırım neler yıyosunuz
Asya0114 tugberk_oguz tahin helvası ye bulgur ye kırmızı et ye . İnstagram da Dilruba Demirezer var hem çayı hem mayya sı var mayya aldım ben öğlen yemek yiyemediğim için. Kullananlar çok çok memnun ben yeni başladım .
hirosima tugberk_oguz süt olacak diye çılgınlar gibi yemek yemene gerek hergün 3 litre su içmen ve uyuman yeterli özellikle emzirdikten sonra su içmen daha iyi.Yemek sadece sütün kalitesini artırır. Oda protein ağırlıklı olsa yeter.
Ceyo0666 tugberk_oguz havuç ve bulgur pilavıyla artırmıştım ben bide 3 litre su havuç sut kanalları açıyor pilav da süt yapiyor Dereotu da baya etkili tabsiye ederim
Haticetemzz Soğan, bulgur pilavı, tahin, yeşillik, rezene cayı, kimyon çayı, kuruyemişler bunlar çok güzel süt yapıyorrr bilgin olsunnn ☺️