IlkAnnem Arkadaşlar benim oğlum prematüre doğdu ve yogun bakımda kaldığı için bir ay kullandım sonra sütüm kesildi. Zaten sararma felan hiç yok. Yedekleri hiç paketinden çıkarılmadı biberon ucu kullanılmadı.. şimdi resim de paylaşıcam.