Meltemm95 Kizlar ben bebekten once adet olmadan once belirti olarak goguslerim siserdi sertlesirdi. Ama bebekten sonra hicbisey olmuyor. Yani gogusumde bir belirti olmuyor acaba emzirdigim icinmi yoksa sizinde mi oyle? 😃😃
Ayaz13 Meltemm95 emziriyorum bende de öyle oluyordu göğüslerim sertleşir kasıklarımda ağrı olurdu şimdi olunca anlıyorum hiç bir belirti olmuyor
Ayazinannesi10 Meltemm95 benimde hiç bir belirti olmuyor sadece bacaklarım.falan tutmuyo belim.agriyo o şekilde anlıyorum
Meltemm95 annesininbitanesi11 yok ya benim sis deyil😂 15 aylik oldu ondan her halde yeni zamanlar dedigib gibiydi
Dearbaby Bende emziriyorum 3 ay oldu duğum yapalı adet olmadım henüz ama adet olacakmışım gibi agrılar oluyor karnımda belimde falan yaşayan
Dearbaby Meltemm95 evet biliyorum canım belim bide karnımda ağrılar oluyor adet ağrısı gibi onun için meraklanıyorum