Didem11 Kızlar 2 aylık kızım var saç dipleri kabuk oldu birden anlayamadım kaslarında da oluştu. Sacindaki konak için ne kullanabilirim. Bilgi verebilir misiniz?
Purpura26 Didem11 Zeytinyağı sürüp biraz bekletip ince dişli tarakla tara canım. Sonra da banyo yaptır
Fatma97 Didem11 zeytin yağ sür canım duştan 20 30 dk önce sonra bebek tarağı ile geriye doğru tara hepsi dökülüyor sonra güzelcene yıka bebişini bizde de olmuştu ebemiz söylemişti böyle yapabileceğimi