Radikall_Anne kanaman çok şiddetliyse kaymış olabilir ama kahverengi lekenmele tarzındaysa hemşire bana normal demişti. Benim 10 gün kadR sürüp bir 10 gün sonra adet olmuştum. İlk başlarda düzensizlik yapabilir kanamanız fazlalaşacaktır. Bu yüzden ilk 1. Ayda kontrole kesin gidin. Kayma ihtimali çok yüksek çünkü