OyaGny oğlum çok iştahlı bebekti, 9,5 aylık şuan, 8 ayında diş çıkardı. Ay bu diş olayından sonra bir şey yemez oldu. Sabah kahvaltıda biraz yumurta peynir yer keyfi isterse, öğlen çorba içer. Akşam da Allaha emanet. Yani aslında eline birşeyler verdiğimde döke dağlta yiyor, ama benim yedirmemi istemiyor sanırım, bir garip çocuk😂