Nurish o da iş görür.😊 Benim oğlumda elinden tutunca kalkıyor yüz üstü kafasını kaldırıyordu ama 6. Aya girdiğimizde oturmuyordu. Desteklede, minderler oturacak bir cocuk değildi fırldır fırldır sağa sola dönme derdinden düşüyordu. Cok hareketli.😅 Bende öyle destek aldım ve oturttum sonra oturmaya başladı. Şimdi 8 e giricez.oturmaya başladı sağa sola sıkılınca düşmesi dışında. Ama bakıyorum gelişme var mı var. Demekki böyle böyle ilerliyor. o da olacak inşallah. Doktorunuz acele etmiş gibi. Desteğiniz gelince göreceksiniz gelişmeye baslayacak. Her cocuk bir değil. Bence nörolojik problemi olsa kafasını hiç kaldıramaz ve kolundan güç alamaz. İçiniz rahat olsun.💐